OPERATIONS MANAGER MODE RETAIL
Uren | 32-38 |
Locatie | Diemen |
Ervaring | minimaal 5 – 10 jaar werkervaring |
Website | www.werkenbijnauragroep.nl |
Contact | vacatures@flexable.nu |
Ons veelzijdige modebedrijf, dat continue in ontwikkeling is, zoekt een energieke, logistiek ervaren OPERATIONS MANAGER met als basis onze locatie in Diemen.
Als Operations Manager ben je verantwoordelijk voor logistieke processen binnen de hele Naura groep ( waaronder Van Uffelen, Expresso en Claudia Strater). In deze rol ben je verantwoordelijk voor zo’n 30 medewerkers logistiek, waarvan 4 direct reports, verdeeld over de magazijnen in Diemen en Emmer-Compascuum. Daarnaast onderhoud je op regelmatige basis, op hoofdlijnen, de contacten met onze externe logistieke partners. Samen met hen denk je na over verbeterprocessen en optimalisering, zodat ook uit deze partnerships het beste wordt gehaald. Tevens komt IT-processen en een stuk CSRD wetgeving ook in jouw rol aan bod.
Als persoon heb je een hands-on mentaliteit, ben je positief en energiek en neem je graag verantwoordelijkheid. Tevens ben je inhoudelijk in staat om op basis van jouw ervaring het beste uit onze mensen en processen te halen.
Over Naura
Een uitdagende functie (32-38 uur) binnen een dynamisch bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden conform CAO. De werklocatie is in Diemen aan de rand van het Diemerbos. Deze locatie is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en de auto. Wij verwachten dat je in de nabije omgeving van Diemen/Amsterdam woont.
Naast hard werken is er natuurlijk ook tijd voor gezelligheid. Onze successen laten we zeker niet ongemerkt voorbij gaan. We hebben een informele werkomgeving en een goede sfeer binnen ons team is erg belangrijk.
Ben jij klaar om de volgende stap in jouw carrière te zetten en herken je jezelf in dit profiel? Aarzel dan niet om te solliciteren. Wij kijken er naar uit om je te verwelkomen!
Graag ontvangen wij voor 25 februari jouw reactie per email, voorzien van motivatie en CV op vacatures@flexable.nu ter attentie van Natalie Raaijmakers.
Wat ga je doen?
Je toont initiatief en bent steeds bezig met hoe het nét wat beter kan op logistiek vlak. Je hebt een echte spin-in-t-web rol binnen de organisatie en bent gewend op diverse niveaus met collega’s te communiceren. Je rapporteert rechtstreeks aan de Algemeen en Financieel Directeur. Je doet pro-actief voorstellen tot verbetering. Daarnaast neem je de collega’s op de werkvloer stap-voor-stap mee in verbeter-en optimaliseringsprocessen. Jouw 4 direct reports zijn zelf ook weer verantwoordelijk voor hun medewerkers op locatie (magazijn Diemen en Emmer-Compascuum).
- In het magazijn in Diemen vindt de opslag/verwerking van collectie restanten van Expresso & Claudia Sträter plaats en de verzending van online bestellingen voor deze merken. Tevens worden enkele outlet-vestigingen vanuit Diemen bevoorraad. Hier werken 5 vaste medewerkers, waarvan 1 direct report voor jou, en een poule van uitzendkrachten.
- De internationale logistiek en verschepingen, planning en administratie worden uitgevoerd door 1 direct report voor jou.
- In Emmer-Compascuum worden alle webretouren van het hele bedrijf fysiek verwerkt, vindt de opslag van collectie restanten van Van Uffelen plaats en wordt tevens een gedeelte van de online bestellingen voor Van Uffelen verzorgd. Hier werken 25 vaste medewerkers, waarvan 1 direct report voor jou is.
- Onderdeel van jouw functie is ook het onderhouden van de contacten met onze externe logistieke partners, waarvan enkele fungeren als DC voor het gehele bedrijf. Je stemt op hoofdlijnen de planning af en bent daarnaast altijd op zoek naar kansen die kunnen bijdragen aan optimalisatie van de processen en uitvoering door én samen met de logistieke partners.
Ook krijg je in deze functie te maken met diverse IT systemen die binnen het bedrijf gebruikt worden. Op aangeven van de specialismen binnen onze organisatie ben je betrokken bij het opzetten van nieuwe samenwerkingen, maar signaleer je ook ontwikkelingen in de markt die relevant zijn. Wij verwachten een natuurlijke affiniteit met IT, al ligt de nadruk in deze functie meer op het logistieke deel qua inhoud en tijdbeslag. Je bent in staat om op IT vlak jouw input en bijdrage te leveren als het gaat om marktontwikkelingen, signaleren van kansen en verbeterpunten en het projectmatig leiden van deze processen.
Tevens ben je verantwoordelijk voor de aansturing van 1 direct report die de support op IT vlak voor alle winkels verzorgt, waarbij je kunt denken aan kassa’s / beeldschermen / verzendmethode e.d.
Tot slot neem jij vanuit jouw functie deel aan onze projectgroep betreffende wetgeving omtrent CSRD en spar je regelmatig met elkaar hoe het bedrijf kan (blijven) voldoen aan wetgeving. Tevens signaleer en filter je op nieuwe ontwikkelingen rondom dit thema en vervul je met name een projectmanagement rol waar het jouw verantwoordelijkheden raakt op het gebied van logistiek en IT.
Wat maakt jou de perfecte kandidaat?
Je krijgt energie van een omgeving die continue in beweging is. Je toont makkelijk initiatief en biedt oplossingen aan. Jij bent in staat collega’s en partners te enthousiasmeren en toont hierin leiderschap. Je hebt een afgeronde HBO opleiding, liefst in de logistieke richting. Verder heb je minimaal 5 – 10 jaar werkervaring in een leidinggevende rol in een operationele omgeving van een soortgelijke omvang.
Je bent flexibel en een echte doorzetter. Daarnaast ben je communicatief zeer vaardig en een echte teamspeler die verantwoordelijkheid neemt. De “get it done together” mentaliteit die binnen ons bedrijf bestaat past uitstekend bij jou.
Ook ben je proactief en stressbestendig; je kunt goed omgaan met strakke deadlines en last-minute opdrachten. In tijden van drukte houd jij het hoofd koel en ben je in staat het overzicht te houden en op meerdere “borden” te schakelen.
Tot slot beheers je de Nederlandse taal zowel schriftelijk als mondeling uitstekend.
Wat kan je van ons verwachten?
Een uitdagende functie (32-38 uur) binnen een dynamisch bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden conform CAO. De werklocatie is in Diemen aan de rand van het Diemerbos. Deze locatie is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en de auto. Wij verwachten dat je in de nabije omgeving van Diemen/Amsterdam woont.
Naast hard werken is er natuurlijk ook tijd voor gezelligheid. Onze successen laten we zeker niet ongemerkt voorbij gaan. We hebben een informele werkomgeving en een goede sfeer binnen ons team is erg belangrijk.
Ben jij klaar om de volgende stap in jouw carrière te zetten en herken je jezelf in dit profiel? Aarzel dan niet om te solliciteren. Wij kijken er naar uit om je te verwelkomen!
Graag ontvangen wij voor 25 februari jouw reactie per email, voorzien van motivatie en CV op vacatures@flexable.nu ter attentie van Natalie Raaijmakers.