MEDEWERKER RETAILVASTGOED & BEHEER
Uren | 32 |
Locatie | Delft |
Website | www.vanuffelenmode.nl |
Contact | http://vacatures@flexable.nu |
Heb jij ervaring met beheer/onderhoud van winkelpanden en hou je ervan te werken in een dynamische omgeving? Voor op ons kantoor in het centrum van het mooie Delft zoeken we een Medewerker Retailvastgoed & Beheer.
Van Uffelen is de grootste Nederlandse multi-brand retailer in haar segment. Een dynamische onderneming met winkels verspreid over heel Nederland en een sterke online positie.
Je beheert zo’n 100 locaties voor Van Uffelen en gelieerde winkelformules in Nederland. In deze rol regel je, samen met de Manager Retailvastgoed & Ontwikkeling, alle voorkomende zaken met betrekking tot inrichting, techniek, faciliteiten en onderhoud t.b.v. onze winkels en de kantoren. Je bent aanspreekpunt voor zowel jouw collega’s in de winkels als externe partners, zoals aannemers, leveranciers, architecten, projectleiders e.d.
Over Van Uffelen
Van Uffelen is al meer dan 70 jaar niet meer weg te denken uit de Nederlandse winkelstraten. Wat begon met één winkel in het centrum van Delft, is uitgegroeid tot een modeketen met zo’n 60 vestigingen verspreid door heel Nederland.
Wij bieden een ruim assortiment dames- en herenmode, waaronder merken zoals PME Legend, State of Art, Gardeur, Expresso, Tommy Hilfiger en Opus. Daarnaast verkopen enkele Van Uffelen winkels ook kinderkleding en uiteraard is de webshop niet meer weg te denken uit ons bedrijf.
Bij ons staan de kernwaarden saamhorigheid, betrokkenheid, vertrouwen, transparantie en eigen initiatief centraal. Daarnaast streven wij naar ultieme klantenservice en een prettige werksfeer.
Wat ga je doen?
Samen met jouw collega, de Manager Retailvastgoed & Ontwikkeling, zijn jullie verantwoordelijk voor meerdere vastgoed en winkelbeheer aspecten. In deze rol vervul jij voornamelijk de onmisbare achtervang en het administratief geweten van de manager en ben je het aanspreekpunt voor collega’s in de winkels.
Je kunt een klacht of incident snel analyseren, coördineert de herstelwerkzaamheden en handelt dit uiteindelijk administratief af.
Jouw taken zijn onder meer;
- Als Medewerker Retailvastgoed & Beheer ben je het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor binnenkomende verzoeken en storingsmeldingen van de collega’s in de winkels. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het onderhouden en oplossen van storingen aan onze winkelpanden en installaties.
- Je begeleidt externe leveranciers. Je mede-beoordeelt offertes en controleert het geleverde werk.
- Je houdt hiervan de administratie bij, zoals werkbonnen, logboeken e.d.
- Je denkt mee over onderhoud en winkelverbouwingen.
- Bij winkelverbouwingen controleer en signaleer je de planning en haar aandachtspunten.
- Jij ziet toe dat periodieke keuringen en inspecties tijdig worden uitgevoerd en communiceert hierover met de betreffende vestiging.
- Je administreert onze huur- en dienstverleningscontracten, bewaakt huurtermijnen, onderhoudt huurindexeringen en servicekostenafrekeningen.
- Het verzamelen, bijhouden en rapporteren t.a.v. energieverbruik behoort ook tot jouw taken.
- Tot slot verzorg je het beheer van shop-in-shop materialen en het plaatsen van bestellingen t.b.v. de winkelinrichtingen en voorraden bij onze leveranciers
Wat maakt jou de perfecte kandidaat?
We zoeken iemand die proactief en zelfstandig is, de juiste prioriteiten stelt en flexibel is op de momenten dat het werk dit vraagt. Jij bent een gestructureerde ‘regelaar’ die de dingen proactief aanpakt. Je communiceert mondeling en schriftelijk makkelijk met zowel onze collega’s op kantoor als met de collega’s in de winkels.
Tevens beschik je over een afgeronde MBO-4 opleiding richting. Verder heb je enige jaren relevante werkervaring in de (facilitaire) dienstverlening, bij voorkeur in de retail. Affiniteit met technische installaties i.c.m. bouwkundige oplossingen en (creatieve) processen is een pré.
Daarnaast beschik je over goede gebruikersvaardigheden MS Office. Het is een pré als je met Asana kunt werken. Tot slot verwachten wij een uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.
Wat kan je van ons verwachten?
Je kunt rekenen op een warm welkom! We hechten waarde aan een ondersteunende omgeving waarin iedereen kan floreren. Ook bieden wij de mogelijkheid om door te groeien binnen ons continue ontwikkelende bedrijf.
Een baan voor 32 uur. Goede arbeidsvoorwaarden conform de Inretail cao, waaronder een pensioenregeling en 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband. Daarnaast hebben we bij Van Uffelen een personeelskorting regeling waarmee jij binnen onze winkels voordelig kan winkelen!
Naast hard werken is er natuurlijk ook tijd voor gezelligheid. Onze successen laten we zeker niet ongemerkt voorbij gaan. We hebben een informele werkomgeving en een goede sfeer binnen ons team is erg belangrijk. Je komt terecht in een gemotiveerd team van collega’s met als werkplek een kantoor in het mooie centrum van Delft.
Herken je jezelf in dit profiel? Aarzel dan niet om te solliciteren. Wij kijken er naar uit om je te verwelkomen!
Reageren
Graag ontvangen wij jouw reactie per email voor 15 februari 2025, voorzien van motivatie en CV op vacatures@flexable.nu ter attentie van Natalie Raaijmakers.